Ajándék és reklámtárgyak egyedi fotóval minden alkalomra.

Átvevőhely: 1136 Bp. Balzac u. 31 (5. kapucsengő) . Ma (Sz): Zárva / Holnap (Va): Zárva   ...

0
Bevásárlókosár
Nincs termék a kosárban.

Termék kereső

Bejelentkezés

A megrendelés menete

Termékeinket, alapanyagainkat, fóliáinkat a weboldalon a Termékek vagy az Alapanyagok menüpontoknál tudja megrendelni.

A megrendelés menetének lépései:

  1. Termékek kiválasztása,
  2. paraméterek kiválasztása,
  3. kép(ek) kiválasztása, feltöltése
  4. Kosárba rakás
  5. Fizetési és átvételi mód megadása
  6. Megrendelés módosítása, véglegesítése
  7. Gyártás és átvétel

1./ Termékek, paraméterek kiválasztása, kép(ek) feltöltése

A TERMÉKEK menüpontban tudja kiválasztani a kívánt terméket, melyet a részletes leírás ill. a feltöltendő kép méretinek,felbontásának átolvasása után, tud betenni a kosarába. Egyes termékeknél lehetséges opciók is vannak pl.: szín, méret, kép elhelyezése. Ügyeljen rá, hogy minden opciót kívánságának megfelelően válasszon ki!

A paraméterek bejelölése után tudja a képet feltölteni ill. megadni a megrendelni kívánt darabszámot.

A képet jpg, cdr, tif, gif, psd, png formátumban , lehet feltölteni, 1 db file mérete max. 5 MB lehet! Minden termékünknél feltüntettük az ajánlott és a minimális felbontást, amely szükséges az adott tárgyra történő jó minőségű nyomat elkészítéséhez. Kérjük, ezeket az adatokat vegye figyelembe a kép kiválasztásánál.

A paraméterek beállítása, darabszám kiválasztása, képfeltöltés után tegye a kosárba a terméket!

Transzfer fóliát, gépet és alapanyagot is lehet rendelni az oldalon keresztül az ALAPANYAGOK menüpontban.

2:/ Megrendelés elküldése

A Kosárban lévő termék(ek) megrendelése kétféle módon történhet.

A/ Regisztrációval

Regisztrációs adatlapunk kitöltése után az Ön által megadott e-mail címre egy levelet küldünk, amelyben egy linkre való kattintással meg kell erősítenie a regisztrációját. Regisztrációkor használt felhasználó nevével és jelszavával nyomon követheti megrendelését, és következő megrendelésénél már nem kell újra megadnia adatait. Ezzel meggyorsíthatja és megkönnyítheti a rendelését.

B/ Vendégként

Cégünknél nem regisztrált vendégként is rendelhet, adatait rendszerünk nem jegyzi meg.

Ebben az esetben is kérjük, figyelmesen töltse ki az adatlapot!

3./ Fizetési mód és átvétel, megadása

Az adatlap kitöltése után válassza ki az átvételi módot, ami jelenleg az alábbiak egyike lehet:

  • Személyes átvétel boltunkban (1136. Bp. Balzac u 31, 5. kapucsengő) - 250 Ft
  • multiprint Locker (1136. Bp. Balzac u 31, H-V: 07.00 - 20.00) - 500 Ft
  • GLS házhozszállítás
  • GLS pont, csomagautomata
  • Egyetemes postai szolgáltatás (MPL) - házhozszállítás vagy csomagautomata (kizárólag magánszemélyek részére)

Válasszon fizetési módot:

  • személyes átvétel esetén átvételkor az üzletben készpénzzel, vagy bankkártyával, illetve banki átutalással fizethet,
  • GLS futárszolgálat, vagy GLS pontra történő szállításhoz választhat utánvétes fizetési módot, vagy banki átutalást.

Az elkészült tárgya(ka)t Ön négyféle módon veheti át, GLS futártól, GLS ponton, ingyenes átvételi helyen vagy székhelyünkön a 1136 Budapest, Balzac u. 31-ben.

GLS futárral történő szállítás esetén a megrendelés során megadott címre küldjük a terméket.

GLS pontos átvétel esetén a baloldali Letöltések menüpontnál található országos bolthálózatból tudja kiválasztani a kívánt átvételi helyet.

A szállítási költségek a kosár összetételétől függenek. Fényképes ajándéktárgy (vagy töbsségében ajándéktárgy) vásárlásakor:

  • A házhozszállítás költsége : 1850 Ft
    (az ár a csomaglás és logisztikai költséget tartalmazza)
    • Utánvétes fizetés esetén : 2.250Ft (az ár a csomaglás és logisztikai költséget tartalmazza)
  • GLS pont: 1490 Ft (az ár a csomaglás és logisztikai költséget tartalmazza)
    • GLS pontban történő fizetéssel: 1.890 Ft
    • (az ár a csomaglás és logisztikai költséget tartalmazza)
  • Egyetemes postai szolgáltatás (MPL) - magánszemélyek részére :
    • házhozszállítás: 1990 Ft*
    • csomagautomata: 990 Ft*

* Az egyetemes postai szolgáltatás keretében az ár nem tartalmazza a csomagolási és logisztikai költségeket - 2000 Ft -, melyek a kosárban felszámításra kerülnek. A GLS futárszolgálattal ellentétben az MPL a csomagokat telephelyünkön nem veszi át, azokat alkalmanként a postán kell munkatársdainknak feladni.

Alapanyag és nagykereskedelmi vásárlók esetén a szállítási díjak:

  • A házhozszállítás költsége : 1590 Ft + ÁFA
  • GLS pont: 1500 Ft+ÁFA
  • Utánvét: 400 Ft + ÁFA

Személyes fizetés
Miután e-mailben megkapta az értesítést, hogy termékei elkészültek, székhelyünkön (1136, Budapest, Balzac u. 31. 5. kapucsengő), vagy a kiválasztott GLS boltban az értesítéstől számított 1 nap múlva, személyesen tudja készpénzzel kiegyenlíteni számláját. Nálunk bankkártyával is fizethet. Elfogadunk VISA, MASTERCARD és MAESTRO típusú kártyákat.

Banki átutalás
A saját bankszámlájáról telefonon, Interneten keresztül, vagy pedig személyesen a bankfiókjából tudja átutalni számlánkra a vételárat. A termék mellett átutalásos számlát talál, rajta bankszámla számunkkal.

BANKSZÁMLASZÁMUNK: 12010635-01550233-00100004 (Raiffeisen Bank)

Utánvéttel

Ha a GLS futár. utánvételt választotta, akkor közvetlenül a GLS futárnak, lehet számláját kiegyenlíteni.

Ha a GLS pontos utánvételt választotta, akkor a kiválasztott GLS ponton fizetheti ki a számláját.

Paypal

Minden szállítási mód esetén választhatja a Paypal (bankkártya) fizetési módot, így az átvétel gyorsabb és kényelmesebb lesz.

4./ Megrendelés módosítása, véglegesítése

A kosár tartalmához hasonlóan láthatja a megrendelésével kapcsolatos összes adatot, elküldés előtt itt van lehetősége utoljára ellenőrizni, hogy ezek helyesen kerültek-e megadásra. A megrendelés elküldése gombra kattintva az Ön rendelése bekerül az adatbázisunkba és erről kap egy visszaigazoló e-mailt is. Ebben az e-mailben szerepel majd megrendelési azonosítója.

FONTOS: Bármelyik fizetési módot választja, a megrendelési azonosítóját (OID:xxxxxxxxxxx) mindenképpen tüntesse fel a megjegyzés rovatban!

5./ Gyártás és átvétel

A termékek gyártását a megrendelést követően kezdjük meg. Vállaljuk, hogy a termék(ek) nagy része a megrendeléstől számítva maximum 3 munkanap alatt elkészül(nek). Kivétel többek között a naptárak a nagy formátumú puzzle (500 és 1000 darabos), a festővásznak, a fotókönyv, az utcanévtábla, a rendszámtábla, a kültéri molinó, melyek elkészülési ideje 5-10 munkanap ! Ha Önnek egy konkrét határidőre van a termékekre szüksége, akkor egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal, illetve a megrendeléskor is jelezze felénk az elvárt határidőt, a gyártás során figyelembe vesszük azt. A termékek elkészülését követően boltunkban, nyitva tartási időben, személyesen azonnal, házhozszállítás és GLS pont esetén 1-2 munkanapon belül vehetőek át!

December hónapban, a karácsonyi nagyszámú megrendelések miatt a fenti elkészülési határidők 10-20 munkanapra megnövekedhetnek - de minden befogadott megrendelést karácsony előtt teljesítünk!

Amennyiben egy konkrét dátumra szeretné a terméket, a megrendelés véglegesítése előtt a megjegyzés rovarba kérjük írja be az időpontot. Forgalomtól függően a minimum gyártási időnél rövidebb határdiőkre sürgősségi díjat számolhatunk fel, melynekmértéke 500 Ft - 2000 Ft, amennyiben az összeg felszámításra kerül előzetesen egyeztetünk, és a gyártástcsak a többlet díj elfogadása után kezdjük meg.

Regisztrációnál, vagy az adatlap kitöltésekor megadott e-mail címére értesítést küldünk, amikor az elkészült terméke(ke)t átveheti boltunkban, illetve kiszállítás esetén feladtuk a megrendelés során megadott postai címre, vagy GLS pontra. Az e-mailek tekintetében érdemes a spam mappát is figyelni, mert esetenként oda sorolódik be levelünk.


Az oldal sütiket használ

Az oldal sütiket ('cookie') és egyéb nyomkövető technológiákat alkalmaz. A sütik használata elengedhetetlen a webáruház üzemeltetéséhez, anonim statisztikák készítéséhez, a weboldal forgalmának elemzéséhez és reklámjaink hatékony megjelenítéséhez.